torstai 8. syyskuuta 2016

to begin, begin


Kaksi bloggaamisesta innostunutta naista haluaa jakaa ajatuksiaan hyvinvoinnista ja elämästä betonihelvetissä eli Kouvolassa. Olemme tutustuneet kuusi vuotta sitten meikkaaja-stylisti koulussa. Olimme luokkamme ainoat, jotka saapuivat luokkamme luokkakokoukseen, ja siitä se ystävyys sitten lähti. Meitä yhdistää kiinnostus hyvinvointiin ja kauniisiin asioihin. Ihmettelemme elämää ja omaamme samanlaiset elämänarvot.

Kirjoitamme blogia yhdessä, jotta luettavaa olisi enemmän. Aiheet tulevat vaihtelemaan letkeistä jutuista syvällisempiin pohdintoihin. Skaalana koko elämä, joten tervetuloa mukaan kahden naisen matkaan kolmenkympin ja neljänkympin kriisissä.




Elina

Olen 28-vuotias paljasjalkainen voikkaalainen. Aikanaan minulla oli kova tarve päästä täältä pois, mutta elämä kuljetti minut New Yorkin ja pääkaupunkiseudun kautta takaisin kotikonnuille. Kuusankoskella on mahtava asua, mutta maailmassa riittää vielä nähtävää. Pyrin matkustamaan vähintään kerran vuodessa ulkomaille. Tänä vuonna ihastuin palavasti Nizzaan.


Olen utelias ja innostun helposti uusista asioista. Tällä hetkellä olen innostunut valokuvaamisesta ja sen opettelusta. Ihmettelen elämää itsekseni tai ystävieni kanssa. Kirjoittaminen on minulle intohimo. Saan sanottua asiat selkeämmin kirjoittamalla kuin puhumalla. Puhuessa juttu lähtee rönsyilemään. Kirjoittaessa rönsyilyn voi vain poistaa.

Haluan kirjoittaa blogia, jotta voin jakaa ajatuksiani ja pitää kirjoitustaitoa yllä.





Heli

Olen Vantaalla syntynyt 40-vuotias, teininä savolaistunut ja reilun 10 vuoden aikana kouvolalaistunut, herkkä, tunteella elävä nainen, joka touhuaa aina kaikkea ja on kiinnostunut kaikesta. Touhuihin kuuluu myös pelkkä oleminen, ainakin sen opettelu.

Rakastan elämää ja koetan joka päivä oppia uutta elämästä. Alan jo vähitellen tietämään mitä tekisin isona. Elämäni matkan aikana on kertynyt muutama ammatti ja erittäin avoin mieli kaikelle mahdolliselle. 
Harrastuksiin kuuluu liikkuminen, koirailu, luonto, ekoilu, valokuvaus sekä kaikki kivat ja kauniit jutut.

Minulla on kolme lasta, jotka alkavat olla aikuisuuden kynnyksellä.


Pysy mukana. Nyt mennään.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti