perjantai 9. helmikuuta 2018

Viisi hassua tapaani



Perjantaikevennys. Tykkään näistä hassuja tapojani postauksista tosi paljon. Päätinkin kirjoittaa omat viisi hassua tapaani. Haluan myös haastaa ihanat Askeleita arjessa -blogin naiset kirjoittamaan omat hassut tapansa. Jos et ole vielä käynyt tutustumassa blogiin, mene äkkiä. Blogissa kolme supernaista kertovat omasta arjestaan sen kaikissa muodoissa.

Tiedän, että suurin osa blogimme lukijoista tuntee tai ainakin tietää minut, mutta kuinka monta näistä hassuista tavoistani tiesit jo? Tuliko joku yllätyksenä?


1. Olen koukussa Kauniit ja Rohkeat -sarjaan. Olen seurannut sarjaa lähes koko elämäni. Silti Salkkarit on minusta ihan tyhmä sarja. :D
Välillä järjestän menonikin niin, että pääsen television ääreen katsomaan Kaunareita. Onneksi jaksot löytyvät myös Katsomosta, sillä reissun jälkeen on parasta, kun voi katsoa monta jaksoa putkeen.

2. Omaan todella hyvät unenlahjat. Minun ei tarvitse kuin päättää, että nyt nukun ja viimeistään vartissa olenkin jo untenmailla (stressaantuneena tämä kikka ei toimi). Unenlahjojeni takia nukun yleensä ainakin osan kaikista lento-, juna- ja bussimatkoista. Jos käyn ylikierroksilla, otan vartin torkut. Sitten päivä alkaa kuin uudelleen.

3. Minulla on pakkomielle miten päin vessapaperirullan pitää olla. Paperin kuuluu tulla rullan päältä. Jos näen vessapaperirullan ”väärinpäin”, minun pitää korjata se. Anteeksi toverit, jos olen teidänkin kotona kääntänyt vessapaperirullan.

4. Pelaan tosielämän Tetristä aina, kun siihen on mahdollisuus. Viime keväänä muuttoa tehdessämme, huomasin pikkuisen Golfini olevan oiva muuttoauto, kunhan vain järjesti tavarat sinne oikein. Onnistun järjestelemään yhteen matkalaukkuun tai kauppakassiin yllätävän paljon tavaraa.

5. Kouvolassa tarvitsee harvoin puhua englantia. Siksi puhun sitä itsekseni autoa ajaessani. Pölötän niin säästä, Suomen taloustilanteesta kuin minua vaivaavista asioista. Jos joskus näet yksinäisen naisen puhumassa itsekseen ratin takana, se olen luultavasti minä. :D
Tapani takia olen joutunut noloihin tilanteisiin. Kerran puhuin englantia itsekseni, kun poliisit pysäyttivät minut. Tajusin vasta ajokorttia ojentaessa, että olin puhunut poliiseillekin englantia, vaikka ajokortistani näkee selvästi, että olen suomalainen. Punastuin. Yritin nolona sopertaa jotain selitystä, mutta onneksi poliisitkin vain nauroivat tilanteelle.


Minkälaisia hassuja tapoja sinulla on?

Mahtavaa perjantaita toivottaa, Elina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti